vaskerék Creative Commons License 2006.03.05 0 0 273

Mivel a mozdonyok (MUKI) csatlása csak 15t ás így a szrerelvény összálítása MUKI+MUKI+Combínó+MUKI+MUKI lehet kicsit íronikus.
Mielött valaki rám vetné az első követ ez amolyan folyósói pletyi!!!!

 

Az utolsó sorodban van az igazság...

 

Ezt a 15 tonnás csatlást nem teljesen értem.

- A kapcsolószerkezet ilyen nehéz lenne?

- Csak ekkora tömegű járművet vontathat?

- Ilyen hosszirányú vonóerőt (150KN) visel el a kapcsolószerkezet?

 

Még egyszer leírom, ezúttal utoljára.

A GANZ gyárból 180 tonna maximális tömegű transzformátorszállító kocsikat két MUKI továbbított. (A kocsi végein egy-egy.) A villamospályákból kiágazó iparvágányokon is több teherkocsit voltak képesek továbbítani, szintén kettős felállásban a szerelvény végein.

 

Az MB UNIMOG pedig ezt a problémát is megoldja, hiszen vonóereje nagyobb, mint a MUKI-é. Itt is egy-egy jármű a vontatási, és fékezési műveleteknek maradéktalanul eleget fog tenni.

Előzmény: csuklo (269)