Mivel a mozdonyok (MUKI) csatlása csak 15t ás így a szrerelvény összálítása MUKI+MUKI+Combínó+MUKI+MUKI lehet kicsit íronikus.
Mielött valaki rám vetné az első követ ez amolyan folyósói pletyi!!!!
Az utolsó sorodban van az igazság...
Ezt a 15 tonnás csatlást nem teljesen értem.
- A kapcsolószerkezet ilyen nehéz lenne?
- Csak ekkora tömegű járművet vontathat?
- Ilyen hosszirányú vonóerőt (150KN) visel el a kapcsolószerkezet?
Még egyszer leírom, ezúttal utoljára.
A GANZ gyárból 180 tonna maximális tömegű transzformátorszállító kocsikat két MUKI továbbított. (A kocsi végein egy-egy.) A villamospályákból kiágazó iparvágányokon is több teherkocsit voltak képesek továbbítani, szintén kettős felállásban a szerelvény végein.
Az MB UNIMOG pedig ezt a problémát is megoldja, hiszen vonóereje nagyobb, mint a MUKI-é. Itt is egy-egy jármű a vontatási, és fékezési műveleteknek maradéktalanul eleget fog tenni.