boembike13 Creative Commons License 2006.02.15 0 0 187
"Földet rá! Mégis, te most mit szeretnél? UV-t mindörökké?"
Lásd hozzászólás 185 utolsó bekezdést.

"Ja, nyilván csak ráb@sztak egy kampót, oszt ki se próbálták, hátha letörik az első vontatásnál."
Hol van specifikálva a min vontatható ívsugár?
Mint láthatod a leírásból, ez csak az összeszerelést szolgálja...

"Ugyan mindenféle alacsony/magaspadlós, kurzgelenk/moduláris Combino/egyéb villamosokat el lehet vontatni, de _pont_a_mi_Combinónkat_ sajnos nem."
Ez az önsúlytól és a vontatott hossztól függ. Az hogy ~1/2 combi-t el lehet vontatni azt tudjuk az ICS (és a fennti példák) miatt. De hogy 1 combi-t lehet e azt még senki sem próbálta (és szerintem nem is számolta) a 4-6 körülményei között.

"Oszt mennyi egy vasúti kocsinál? Törnek-e 10 év után?"
Alacsonypadlós vasúti kocsinál? "Az agyam eldobom, komolyan..."

"és nem tudok róla, hogy ilyenek halomra repednének, akármennyire is reménykedsz"
Lásd ezen téma 141-es hozzászólását. Ha mást nem legalább ezt a témát olvasd el mielőtt hozzászólsz...

"Hogyan számítva? Milyen villamoskocsi-árakat veszel alapul?
Honnan szeded a magasperon árát (0,5mrd/teljes körút)? "
Te honnan tudod hogy nem annyi?

"Hogyan gondolod a Körúton a magasperonok városképbe illesztését?"
No ez érdekes téma.
A pontos megfogalmazás 70cm-vel magasabb peronok városképbe illesztését. Ugyanis azok most is lesznek, csak ennyivel alacsonyabbak.
Ehhez kell egy jó építész. Azt az érvet elfogadom, hogy ilyen már nincs Magyarországon. Én mondjuk kissé mókás stílusban a Zeneakdémiához hangszert, a Nyugatihoz vasúti kocsikat, az egyetemhez könyveket mintázó peront képzelnék el. De elképzelhető olyan is, amlyik mintázata miatt oldalról "láthatatlan".

Előzmény: vrobee (183)