Földet rá! Mégis, te most mit szeretnél? UV-t mindörökké?
Attól még hogy van rajta egy kampó nem tudod hogy miként vontatható a 6-os vonalán!Ja, nyilván csak ráb@sztak egy kampót, oszt ki se próbálták, hátha letörik az első vontatásnál.
Ugyan mindenféle alacsony/magaspadlós, kurzgelenk/moduláris Combino/egyéb villamosokat el lehet vontatni, de _pont_a_mi_Combinónkat_ sajnos nem... :)
1). Az forgóvázzal alátámasztott vázhossz a combi esetén ~20%-kal nagyobbOszt mennyi egy vasúti kocsinál? Törnek-e 10 év után?
Garanciát persze nem tudok vállalni rá, hogy a Combino sem fog. De a hagyományos, forgóvázas-acélvázas konstrukcióról van szó, és nem tudok róla, hogy ilyenek halomra repednének, akármennyire is reménykedsz.
2). Bőszen építjük a peronokat az alacsonypadlós villanyóshoz. Talán el kellet vonlna azon gondolkodni, ha inkább magaspadlósokat veszük ide akkor megtakarítunk kb. 5 milliárd forintot.Hogyan számítva? Milyen villamoskocsi-árakat veszel alapul?
Honnan szeded a magasperon árát (0,5mrd/teljes körút)?
Hogyan gondolod a Körúton a magasperonok városképbe illesztését?
Az agyam eldobom, komolyan...