boembike13 Creative Commons License 2006.02.13 0 0 181
Azért ne felejtsük el, van néhány dolog az "ezt már megettük" kategóriból:

1). Az forgóvázzal alátámasztott vázhossz a combi esetén ~20%-kal nagyobb mint például a TW; ICS; UV esetében (mivel azonos hosszra 4 helyett csak 3 forgóváz terveződött). Ebből az lehet hogy 10 év után elkezdhet repedni a váz, méghozzá ha jól tippelek a tetején. Ekkor pedig már lejárt a garancia...

2). Bőszen építjük a peronokat az alacsonypadlós villanyóshoz. Talán el kellet vonlna azon gondolkodni, ha inkább magaspadlósokat veszük ide akkor megtakarítunk kb. 5 milliárd forintot. Ebből elkötünk kb. 0,5 milliárd forintot a peronokra, a maradékot pedig értelmes célokra használjuk.
Előnyök:
- Stabilabb, olcsóbb, egyszerűbb jármű.
- Jobb védelem a várakozó utasoknak az eltévedt gépjárművekkel szemben.
- Nagyobb és homogénebb belső tér.
- Az utasok kevesebb szennyezett levegőt szívank.
Hátrányok:
- Kevésbé newwave.
- Az utasoknak egy picit többet kell gyalogolni felfele.