boembike13 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 95
"De miért is jó dolog ezen filozofálni?
Nyilván lesznek gyermekbetegségei, és előbb-utóbb biztos elmúlnak."

Az utasokkal (a V4-6 vonalon elég sokan vannak) a legrosszabb ami történhet, hogy egy jármű mondjuk órákon át lebolokkolja a vágányokat. Mivel ez a típus (ebben a konstrukcióba) még nem bejáratott, pláne nem ilyen körülények között, ezért nagyon végig kell gondolni milyen baj is történhet, és miként lehet úrrá lenni rajta!
Az ICS esetében vezérlés szempontjából egyszerűen leválasztottad a jármű felét, és hibás oldal csak "gurult". Ezzel amíg ki nem siklattad ki tudott állni a hibás szerelvény. Még ha egy forgóváz be is szorult (épp a múlt héten láttam ilyet a 1513-nál), a dual ICS vígan ment tovább.
A Combi esetén nagyon sok a nyitott kérdés. Dupla e a vezérlés? Vajon szeparálhatók a forgóvázak? Miként vontatható? Miként reagál az érzékelő-hibákra? Mi történik ha egy (fél) "csúszóváz" beszorul?....
Előzmény: vrobee (90)