Egyutt érzek veled, na mindegy, elbasztam az írást. Voltam én a tapolcai füttőházban, igaz próba-gépmenet volt. És akkor mi lessz a mozdonyjavítással, ki fogja ezeket a gépeket 'ún szolgálatképessé tenni' Megmondom Neked, majd a Móka Kóka János közlekedési miniszter Úr megmondja. MÁV-trendi az van, csak hogy milyen pénzből, ez relytély. A szívem fájt, amikor megláttam BP-en a nyugatit, 7 fogadóvágánnyal megkurtítva, ott voltam blokkos, ismertem majdnem mint a tenyeremet. Ráadásul a MÁVTI-nél meg is voltak a tervrajzok, olyan lett volna mint a keleti, és talán nem lett volna úgy elbaszva, mint ahogyan a keleti pu.
Én attól félek, hogy a celli fűtőház is ilyen sorsra jut.
Ha esetleg lenne képed a pápai füttőházról tedd föl légyszi ide a netre, mert esély van rá, hogy senki sem fogja tudni, hogy mi az az indóház, meg hogy miért fűtőház a mozdonyjavító.
Békés Karácsonyt, Eredményesebb Új évet kívánok Titibi, meg mindenki másnak is, aki a szívén viseli a kötöttpályás vontatást.
Visszatérünk a lóvasúthoz, ezt megin elbaltáztam Blokki!