simongab Creative Commons License 2005.02.05 0 0 78

Sokmindenben egyetértünk.

 

Pl.  a magyar autóvásárlási szokásokkal kapcsolatban, abban, hogy a Wagon (méltánytalanul) sajnos megbukott...

 

De néhány ténykérdés: A japán Ignis legmagasabb ára 2 980 000.-  A Suzuki nem piacvezető pozícióra törő, hanem piacvezető.

 

Egyébként ha benne vagy a dolgokban akkor tudod, hogy kétszer is volt szó a Liana méretű autók gyártásáról, és kétszer is elvetették. Az alsó közép kategóriában ott a Liana egy nagyon versenyképes árral. Nyilván abban a szegmensben nem lehet akkorát tarolni, mint az A-B szegmensben.

 

Ennek ellenére kicsit zavar az állandó nyavajgás. A 90-es években volt a "papir", "alufólia" duma, meg a "fapados", "trabant utódja", most meg a "mért ennyibe kerül?", a "mért ekkora","mért nincs benne digit klíma? " :-) Képzeld ha fiatot, B Astrát, vagy daewoot gyártanánk mint más kelet európaiak...

Előzmény: transitdriver (77)