Laci Creative Commons License 1998.07.03 0 0 12
Az a helyzet, hogy mára Magyarországon a reklámszakma egy kicsit gyengélkedik. Nem tudják eldönteni, hogy most akkor merre tovább.
Az a sok tökugyanolyanmintanyugatireklámok reklám azért van, mert a TV-ben leginkább multik reklámoznak. Namost a sok buta marketing manager Ámerikában azt hiszi, hogy ő ott kitalálja, és globálmarketinggel megeszi az egész Földet.
Pedig dehogyis.
Ilyenkor aztán megcsinálnak egy reklámkampányt, és leforgatják ugyanott, más-más országbeli szereplőkkel, és akkor azt hiszik, hogy milyen jól lefordították az adott ország kultúrájához.
Szerintem ha lesz megfelelő feedback, lesz haladás is ezen a téren.

Tehát az ilyen egyen a TV nézőt hülyének néző reklámokat vagy multik csinálják, vagy olyan reklámügynökségek, akik az előbbi reklámokat látva, azt hiszik, hogy így kell.
Kitől idézek?: "Gondolkodás nincs, enyém lesz a kincs!"

Laci