Sabroso Creative Commons License 2004.07.18 0 0 6
Sziasztok! Ismét csak röviden reagálnék: Éowyn75: Vannak persze olyan emberek, akik enyhe túlzással kiérdemelnék ezt a jelzőt, ám nem ők a többség. Kicsit olyan ez néha, mint a boszorkányégetés. Nem értjük (mindig, teljesen tisztán stb.), amit a másik csinál, ezért az biztosan valami gonosz. Illetve benne van természetesen az irigység is (pont gyerekkorban ne lenne?). Én is főleg ezért jöttem ilyen osztályba, met itt vagyunk egy páran nagyon szép eredményekkel, így azért értékeljük mások erőfeszítését és eredményeit. Szerintem aki jó képességűnek érzi magát, és tanulni is szeretne, annak csak jó lehet egy ilyen osztály. szomi szomi: Nők Lapja nekünk nem jár, nem is szoktuk venni, viszont Vekerdynek nemrég vettem meg egy könyvét (Az iskola betegít?), de bevallom, csak azrét, mert jó címe van. Még nem olvastam el. Viszont ami a tanulást illeti: egy rövid közvéleménykutatást végeznék: Szerintetek a mi osztályunkban a legjobbak (akik országos versenyeken is rendszeresen jutnak döntőbe) otthon mennyit tanulnak az iskolára (a házi megírásán túl), mennyi a lecke, és hány fizetős szakkörre járnak? Még visszatérve szomi szomi hsz-ához:a motiváció viszont kétségtelenül nagyobb. Hogy mást ne mondjak, idetartozik, hogy míg 8. második félévében a többi diák többsége a felvételének örült és nem tanult semmit, mi továbbra is dolgoztunk. A Fazekas-effektus pedig...könnyen el tudom képzelni, hogy megesett. Ahogy a matektanáraink szokták mondani: a jó matekos lusta... Írjatok sokat! Üdv Sabroso