dabsol Creative Commons License 2004.05.11 0 0 11
Sziasztok!

Nem tudom már hova írjak, úgyhogy kieresztem ide a gőzt. A SATNET rádióhullámos internetről lenne szó (Szank), a PCCity és a Catel-ről. ...hogy mennyire lesz*rják az embert. Kezdődött minden szeptemberben, amikor egy vihar szétvágta a berendezést ami a templom tetejében van. Akkor mivel természetesen hétvége előtt ment tönkre 4 napig nem volt internet. Onnantól kezdődtek a gondok. Nem tudom milyen cserekészüléket raktak vagy egyéb más okból, de 2 hetente voltak leállások fél napokra. Ez még annyira nem is volt baj. Úgy decembertől februárig egyre rosszabbak lettek a ping-ek a szogáltatóval, ugrált össze vissza (10ms-től 1500ms-ig). Majd március 15-e előtt, persze hogy 3 napos ünnepkor, elszállt megint valami, 6 napig nem volt internet. Szerződés szerint ha 2 napig tartósan nem tudnak szolgáltatást nyújtani vissza kell téríteniük részarányosan. Ez azóta sem történt meg. Felhívtam Catelt, ott elküldtek 'anyámba', hogy legközelebb szóljak időben (április elején szóltam), mert így nem tudnak mit csinálni, de most ki fogják fizetni. Most ott tartunk hogy a pingek továbbra is sz*rok, beállították hogy majsán 2 óránként újrainduljon a szervergép (ez kb 5 perces leállás). Többször szóltam pccitynek, ott mindig azt mondták majd szólnak az illetékesnek. Néhányszor ki is jöttek, de szerintem igazából nem tudnak mit tenni. Majsán lehet a baj, mert a toronynál, testpartnernél jó a jelviszony, a pingek nem vesznek el, csak a szolgáltatónál. Majsáig eljut a jel onnan pedig 25-50% elveszik. Routeolási vagy túlterheltségi hiba nem tudom. Lehet hogy a szervergép egy pentium 1-es és egyre több felhasználó van. Kérdem mit lehet tenni? Miért romlik a szolgáltatás minősége? Miért nem tesznek már valamit? Miért nem tájékoztatnak e-mailben és a többi felhasználót? Miért kerül 15000 HUF-ba 30Gbyte os csomag? Miért van még mindig korlát? Tudom nem kötelező fizetni, de más alternatíva....

Dabsol