bárólzs110r Creative Commons License 2004.02.18 0 0 203

Kupésok a hitben!

Nehogy kialakuljon egy vita ezeken a lapokon arról hogy mi a jobb, az eredeti 110r vagy az átalakított. Én speciel szeretnék minél több átalakított változattal találkozni, fenntartva hogy a szívem az eredeti -veterán- őshöz húz. A lényeg hogy 110r legyen, hogy milyen ruhában, gyárira restaurálva, vagy egy saját álom megvalósulásaként, vagy 130RS köntösben, az a tulajdonos saját elgondolásán, ízlésén, fantáziáján múlik. Mert milyen unalmas lenne 12 db eredeti kupé libasorban ( na jó, nekem nem lenne unalmas) vagy egy tucat RS, esetleg egy csomó saját fantáziára formált kupé-változat az eredeti nélkül. Minél többen vagyunk, minél változatosabb kocsikkal, különböző tapasztalatokkal, annál erősebbek is. És végül is mindeggyikünk a saját örömére, a barátok, márkatársak elismerésére és nem utolsó sorban a kívülállók irigykedő pilantásaiért csináljuk mindezt. Két éve nyáron Hajdúszoboszlón leparkoltam a sétálóutcában, tízmilliós sportcsodák közé, leültünk szembe fagyizni és kajánul néztem fél órán keresztül hogyan forgatják a fejüket a járókelők a kocsim mellé érve, miközben a többit észre sem veszik. Ott bocsájtottam meg magamnak azt a rengeteg munkát és fáradtságot amibe ez a kocsi került.

A 100-as és 110kupé csomagtartófedél zsanérja valóban különbözik, mint ahogy a kitámasztás is.
zsolt.