cool_cat Creative Commons License 2004.01.29 0 0 256
Téligumi:

175/70 R14 88T elég jól bevált, 2-3% eltérés van a km óránál, hólánccal se ér bele a kerékdobba.

Nagyobb motorjavítást csinált már valaki? Hogyan lehet hozzáférni igazán a motorhoz, nagyon szűkős a hely. Le kell venni a hűtőrácsot, a lökhárítót és a teljes elejét a kocsinak?

Vezérműszíjcserénél miket kell még cserélni ? Feszítőgörgők, vízpumpa, ékszíj ? Csinált már vki ilyet házilag, mekkora melo ?

Utólag beszerelt hőmérővel mérések: egy éjszaka alatt -15 külsőnél a motortér kb 0 - -1 re hűl le. Két nap alatt már átveszi a környezetit. Az izzító lámpánál lehet ezt jól érzékelni: -10C motornál 5-10 s -ig ég a lámpa, a motor 1-2 fordulat alatt indult, viszont az első néhány másodpercben erős fémesen kattogó hangja volt.

Nálam az alsó légbeömlő télire le van takarva, így gyorsabban melegszik a motor, de túlmelegedni nem szokott. A hűtőrendszer jelentősen túl van méretezve, mert még nem sikerült soha a piros tartományba belezavarni, amikor a könyv szerint állítólag kigyullad még egy plusz figyelmeztető jelzés is.