dRm Creative Commons License 2004.01.26 0 0 1632
Heartbreaker:

1.2-r?l 2000-re upgrade-elni elég kemény meló lesz, ha nem akarsz vele meghalni. El?ször is nagyobb motorhoz nagyobb fékek kellenek. A hátsó dobfék ua. méretben, mint az 1.6 Ascona B/Manta, úgyhogy az még elmegy, de a féker? 70-80%-a az els? fékekre esik, és az 1.2-es fékei gyengék lesznek, ha meg is akarsz állni. Ezenkívül elbúcsúzhatsz az 1.2-es C Kadett fasza kis váltojátol, -ami szerintem nagyon király-, mert össze fogja törni a 2000-es [diffit detto]. Bakokat kell cserélned (átalakítanod), és még mindíg nem biztos, hogy elég er?s lesz az els? futómü. + Hátsó diffit búgás nélkülire megcsinálni, és összerakni nem könny?. Kardánt is kell csináltatnod, mert nem lesz jó a Mantáé, amit az 5-ös váltohoz kapsz. Ezen kívül, ha injektorosra akarod megcsinálni, a Tankot is át kell alakítanod, mert C kadettben nem volt injektoros legjobb tudomásom szerint + bezincsöveket neked is át kell raknod asszem + persze AC-t is kell cserélni.

Persze nem akarlak lebeszelni, és ha érzel magadban elég eröt mindehhez + megvan a töke is, ami kell hozzá, akkor sok sikert, és még segítek is, ha tudok, csak gondold meg kétszer is, mert egy másik auto b? árát bele kell ölnöd, hogy jo legyen. Persze hallottam már 2.0-es C kadettr?l Mnta Sperrel, de az 1.6-ból, vagy 1.9-b?l lett átalakítva, ahol a meló felét megspórolod.

Csendesen megjegyzem, hogy fél éve én is meg akartam csinálni egy cimborámmal, de pontosan ezekért tettünk le róla. Pedig megvan a 2.0 is, és
már adott volt a C kadett is.

Na most aztán jól belekotnyeleskedtem ide :-)))))))

Azért sok sikert, és minden elismerésem, ha belevágsz !!!
Répa

Előzmény: Heartbreaker (1609)