Tiger205 Creative Commons License 2003.11.17 0 0 122
Nu tak, Goszpogyi (-ca? - hehehe) Ilcsin,
Akkor ez kiderült!

Amúgy ez a Légpárnásra emlékeztető üzemmód, hmm..
Visszatérnék Archimedes mesterhez a testek vízen való lassulását ileltően. Bár a kacsázó kő túléli, de ha pici ember ülne benne, az nem hiszem...
A csőből felfelé kilépő gép meg vagy húsz tonna min. Ehhez kell tolóerő, szét is égetné a saját hajtóműves kivetés a TAJ tetejét rendesen. És a zaj, meg a hőkép...hamar rálelnének az űrből nem?
A vízalatti repülő indítás meg Sci-finek is sok nem?
szvala rakéta olcsóbb, hatékonyabb, s nem veszik oda a drága ember (emrt arra a sajtó is harapna, érted!) rejtett módon is kilőhető!

Hisz hiába volt jobb pl. a TigerB (Königstiger) mint a T-34-es, ha ebből 486-ot, abból meg havi 2,500-at gyártottak!

Szóval több kicsi, halk, rakétavetős TAJ optimálisabb megoldás - szvsz.

Zsdu otveta:
TGR

Előzmény: Ilycsin (121)