partizán Creative Commons License 2003.11.10 0 0 18
Sziasztok!
Hát a gyerekkorom, annak ellenére, hogy amikor megszülettem, akkor már egy rossz garázsban állt a varsó (ugye helyesen warszawa, de a kiestés tényleg warsawa, mivel a lengyelnél az sz s)
Szóval egy csomót játszottunk benne, az órmótlan barna műbőr ülésekre emlékszem leginkább és arra, hogy ott megfáradva is varázslatos kisugárzása volt a kékesszürke gépnek. Aztán jött egy költözés és a varsót apámék elkótyavetyélték aprópénzért, mert szállítani már nem érte meg talán 5ezer forintot kaptak érte. Az öreg gép, amikor 10egynéhény év állás után ki akarták vontatni a garázsból megmakacsolta magát. A csúnya utód, a volga nem bírt vele, traktorral lehetett csak megmozdítani.

Szóval ez a gép már nincs meg, de a veteránban tényleg találni felújításra váró gépeket, sőt a hasznaltauto.hu-n volt egy millió környéki áron, elég szép állapotban. Ez soknak hangzik, de ha belegondol az ember, hogy mibe kerülhet egy ilyen gép felújítása, akkor jobb, ha gyorsan megveszi az ilyen alkalmi vételt. A kasztnizás legalább 500+elemek, a motor is félmisi környékén jár. Legalább ennyit lehet szánni apróságokra, amelyek nagyon nehezen, sok esetben csak külföldi börzéken szerezhetők be, fényezés, elektromosság, forgalomba helyezés, stb. Nekem egy többé-kevésbé 58as bogaram van. Ez egy elég könnyen újítható gép, mégis jóval 1 misi felett vagyok.

ALKATRÉSZEK:
Sok dolog nincs. Dísztárcsák pl tyúkitatóként végezték, talán egy ülés váza meglehet valahol, illetve egy tolatólámpabúra biztos van.
Ami viszont csemegének ígérkezik, az a szervízkönyv, ami egy amolyan stencilen sokszorosított anyag. Akinek kell, bekerülési áron lemásolom.

SZÓVAL HAJRÁ VARSÓ!