HZX Creative Commons License 2003.05.14 0 0 99
Zorba, nem értek egyet! :)))

No, ez csak poén volt, tényleg mókás a 3D, de érdemes elgondolkodni azon, hogy valóban kell-e. A 3D megjelenítéshez tényleg nygaságrendileg nagyobb erőforrások kellenek, nem elég annyi, hogy rakunk bele bika procit. És ez bizony két oldalról is jelentős költségnövekedéssel jár: hw (mi lenne, ha mondjuk nem 30, hanem cirka 60-80e lenne egy GBA2?), és játékfejlesztés (nem 10e lenne egy progi, hanem 20e?). Nem is beszélve olyan egyszerű konstrukviós problémákról, mint a megnövekedő hűtési, áramelleátási igények, stb. A GBA-ban épp az a pöpec, hogy ilyen méretben _ésszerű_ költségek mellett ez az, amit ki lehet hozni a dologból. Mondom, legalábbis szerintem. Ha én lennék a Nintendo, akkor a GBA2-ben a 486/korai P1 időszak programjainak a szintjét céloznám be: hogy azt a megjelenítést és bonyolultságot lehessen hozni. Ezt még elfogadható költséggel meg lehetne csinálni, mégis, hatalmas előreléps lenne. Gondold el, egy Warlords2, Wind Commander, Monkey Island vagy ilyesmi kaliberű játékok handheld gépen. Nyammmmm...

Előzmény: Zorba_13 (98)