SaxViktor Creative Commons License 2003.05.06 0 0 2532
Hát én ezt akárhogy is nézem, nagyrába. Vagy csak rosszul látom? Az a helyzet, hogy nekem egy excell listám van, én készítettem, több másik listát, plussz saját dolgaimat gyúrtam egybe, és az ottaniak szerint az a helyzet, amit leírtam. A hidak kiosztása hozzá van rendelve a sebességváltó típusához. Ilyen megoszlásban:
-Ik260-280, Praga2M70 (nincs retarder)->MVG018
-Ik260-280, ZF4HP500 AEM-6 ->MVG118
-Ik260-280, ZF4HP500 EST-18 ->MVG318
-Ik260-280, Voith D851.2 A4N18/18 ->MVG009
-Ik260-280, Voith D851.2 A4N18/25 ->ZF A-131/S9v
-Ik405, Voith Midimat BRA 12.5 ->MVG005
-Ik412, ZF4HP500.2-15 ->ZF A-132/80/5
-Ik415, Voith D851.2 A4N18/18 ->ZF A-131/S9
-Ik415, Voith D851.2 A4N18/25 ->ZF A-131/S9
-Ik415, ZF4HP500 EST18 ->ZF A-131/S9
-Ik435, ZF4HP590 EST18 ->ZF A-131/S9

Namost az én listám szerint MVG318-as hídja van az 50db Gyrosnak és még 129db 280-asnak. Ebből a 129-ből lejön az a 8-10db, ami biztosan ZF-es. Ilyen pl. biztosan a 19-80.

Egy dolog biztos. A felsorolt listából az MVG018 és az MVG118 Nagyrába. A 318-as és a 009-es mostanra már teljesen elbizonytalanított. :-)

Előzmény: tupolev (2530)