SaxViktor Creative Commons License 2003.04.29 0 0 2430
"Mindegyik Rába (kivéve a 412-esek hátsóhídját, az ZF)"

Ez így nem igaz. A 260-asokban van több féle Rába híd (MVG 009, MVG 118, MVG 318) Viszont van ZF hidas 260-as is. Ők rendszám szerint:BPI201 BPI202 BPI203 BPI204 BPI205 BPI206 BPI207 BPI208 BPI209 BPI210 BPI212 BPI213 BPI231 BPI239 BPI241 BPI244 BPI252 BPI253 BPI255 BPI257 BPI258 BPI259 BPI260 BPI261 BPI262 BPI263 BPI264 BPI265 BPI266 BPI267 BPI268 BPI269 BPI271 BPI272 BPI273 BPI274 BPI275 BPI277 BPI301 BPI541 BPI663 BPO182 BPO359. Ők jellemzően 260.46-osak, VOITH D851.2A4N18/25 váltójuk van, és a hátsó hídjuk pontos típusa ZF A-131/S9v.

Ezen kívül az összes 415/435-ösben is ZF hátsó híd van. (ZF A-131/S9)

A 412-esekben ZF A-132/80/5 típusú van. Valószínüleg az Agorában is.

A 405-ösöknek szintén Rába (MVG 005)

280-asok:
Mindegyikben Rába. 3db 280.00 és ex-Miskolciakban MVG 018, összes Gyros és a '93-as kocsik MVG 318, a többiben elszórva MVG 118 és MVG 318.
Namost a '93-as kocsik közül 8, vagy 10db-ot átépítettek ZF A-131/S9v-re. Ezek akkoriban mind Cinkotás kocsik voltak. Így a képen látható is, hiszen ő BU-87-37-ként kezdte pályafutását Cinkotán, majd Óbudára költözött, ott (valószínüleg rendszámelvesztés miatt) megkapta a BU-87-22-t. Ezután lett 08-12, Ezüst-nyíl.

Tehát a képen látható híd egy ZF A-131-es.

Előzmény: tupolev (2423)