ADtranz Incentro Creative Commons License 2003.04.24 0 0 2086
"Én is. :-) Bár az EU-nak lehet, hogy más lesz a véleménye. :-("

Én egyébként nem hiszem, hogy ha belépünk az EU-ba, akkor rögtön mindenféle támogatásokat kapunk közlekedésfejlesztésre. Görögország is belépett az EU-ba (valamikor a 80-as években), és tudtommal ott is eltelt egy kis idő, mire az EU elkezdte nagymértékben támogatni a görög közlekedést, görög ipart, stb. Hasonlóan Portugália. Ezek eleve nem az EU legfejlettebb tagállamai közé tartoztak. Tehét szvsz még jó sokáig lesznek Budapesten 200-asok.:-))

"Én nem értem, mi a baj a ráncajtóval, miért utálja annyira a BKV. Egyszer beszéltem egy Ikaruszos mérnökkel, ő sem tudta megmondani, miért hal(t) ki."

Én nekem több okból sem jön be a ráncajtó. Maga a formája sem tetszik. Alacsonypadlós buszokon kifejezetten hülyén nézne ki (az én ízlésem szerint). Meg általában elég hangos, és nem is záródik tökéletesen (mindig marad valami rés, nem illesztkedik a busztesthez). Nekem a kifelé nyíló ajtó jön be, abból is az a típus, amit a londoni csuklós Mercedes Citaro-kon láttam. Tehát az, amelyik nem hidraulikusan működik.

Előzmény: Gianmarco (1790)