Gianmarco Creative Commons License 2003.04.17 0 0 1790
Üdv nektek!

Most fedeztem fel ezt a topikot, egy-két megjegyzés, kérdés az utóbbi napok terméséhez:

Tupolev (1653) van egy ráncajtós 260!-as a kelenföldi garázs udvarán"

Szerintem ez volt a tanulókocsi, ex BU-21-27. (A Véek-en kérdeztem anno, onnan az infó.

rally forever (1668) Kíváncs vagyok meddig tartja a BKV forgalomban a 200-as típusokat. (Remélem jó sokáig)

Én is. :-) Bár az EU-nak lehet, hogy más lesz a véleménye. :-(

SaxViktor (1676) -Először is egy kis javítás sajátmagamnak: a múltkor azt írtam, hogy 11-95-ig vannak a Kelenföldi csuklósok. NEM igaz, mert 11-96 és 11-97 is még 280-as. 11-98-tól 13-02-ig aztán 260-asok.

Még egy kis kiegészítés: 13-03 is kelenföldi 280-as. :-)

(1723) Ez utóbbi 11db 260-as EZÜSTNYÍL lesz Fok-Gyemmel, zöld kapaszkodókkal, műnénivel.

Jaaaaaj!!! Azok is hogy fognak már kinézni!

Ja, és ami számotokra egy kicsit rossz hír, hogy a fent említett trolikból kiírtják a ráncajtókat és bolygóra cserélik.

Én nem értem, mi a baj a ráncajtóval, miért utálja annyira a BKV. Egyszer beszéltem egy Ikaruszos mérnökkel, ő sem tudta megmondani, miért hal(t) ki.

Norboy (1680) 12-65 Kelenföldi!!!! Egy héten min 3szor látom 13ason, ami az isten háta mögött van...
(1686) A képen látható lelakott állapotát annak (is) köszönheti, h meglehetősen aktiv éjszakai életet él a 3É-n

Te ezeket mégis mikor láttad? Jó ideje Óbudán van (sajnos) vagy visszajött volna, amiről én nem tudok?
2000-ben újították fel, ha jól emlékszem, akkor elég sok kelenföldi 260-ast megcsináltak a 89-es évjáratból (ex BY-75-, 76-, 77-esek), ezek még nem Mezőtúron készültek, hanem az Ikarusnál, azok utánuk jöttek.