SaxViktor Creative Commons License 2003.04.14 0 0 1683
Hali!

-Először is egy kis javítás sajátmagamnak: a múltkor azt írtam, hogy 11-95-ig vannak a Kelenföldi csuklósok. NEM igaz, mert 11-96 és 11-97 is még 280-as. 11-98-tól 13-02-ig aztán 260-asok.

-Délpest kapott, és van is Mezőtúri kocsija. A legelső ütemben készültek még (Ezek a simán felújított kocsik): 01-27 (Oktatókocsi), 15-57, 16-42 (Cinkotára költöztetve), 17-92 (Cinkotára költöztetve), 18-42 (Később házilag Ezüstnyilasítva, táblás), 18-43 (Később házilag Ezüstnyilasítva, táblás), 18-51 (Óbudára költöztetve).
Aztán a második ütem CSAK Délpestről szólt, ők most is ott vannak, mégpedig az összes Ezüstnyíl, ami Fok-Gyemes. "Név" szerint: 08-03, 08-04, 08-05, 08-07, 08-08, 08-09, 08-10, 08-11, 08-12, 08-13, 17-84, 17-89, 18-11, 18-19, 18-30, 18-39, 18-40.

-Aztán készült már 435-ös is Mezőtúron a BKV-nak, szám szerint 5db. Ők a Cinkotai flotta kocsijai. 19-39, 19-41, 19-43, 19-46, 19-50. Ezek korábban a 9-es kocsijai voltak. Most is ott és a 7-esen fordulnak elő legtöbbször. Szembetűnő különbség nincs a többi kocsihoz képest, a rendszám felírásán kívül. (Nekem egyébként marhára bejön)

-Aztán szóba kerültek az életkorok. A legöregebb 435-ös a BKV-nál (ő volt a próbakocsi) BPO-583, született BU-09-65, TÁBLÁS!!!, DAF motoros, gyártási éve 1993, állományba vételének dátuma 1993.12.14. Az első sorozatkocsik 05-74, 05-75, 05-76, 05-77, 05-78, 05-79, 05-80, 05-81, 05-82. Ők 1994. 09. 20.-án álltak forgalomba a 7A vonalon, még a Récsei égisze alatt. Ma szintén Cinkota flottáját öregbítik.

Hát most hirtelen ennyi...