exlexman Creative Commons License 2003.01.10 0 0 423
Az emelt dijas szolgáltatás menete ugy néz ki, hogy a MEGRENDELŐ szerződést köt szolgáltatóval, vagy annak viszonteladójával. A szolgáltatás vonal szükségletét értsd. ISDN PRIMER (30 vonal/primer)mennyiségre. Ezt a vonalat biztositja, vagy telepiti a viszonyteladó telephelyére. Ezt értsd. ugy, hogy ha te lennél a viszonteladó, akkor a te irodádba. Ezek után pl. ha az irodáadba telepitették, te leszel a (viszonteladó egyből) kéred, hogy az adott vonalaknak a száma legyen emeltdijas tartomány, még pedig 81-XX-XX-XX. Ezekre a vonalakra értsd. akár 1200-vonalra is egyben, rátelepitik az általad igényelt 81-XX-XX-01, 02,03-as számokat. A három szám akárhonnan hivják, átirányitásra kerül erre a sok-sok vonalra. Ezek után tudod fogadni számitógéppel, kulönféle eszközökkel a hivást,ezt itt nem részletezném.

Ez azt is jelenti, hogy ebben az esetben, te nem leszel hivószám feloldásra jogosult, te egy piszok sok telefon vonallal rendelkező viszonteladó leszel. Jelenleg két ilyen kiemelten jól működő kvázi szolgáltató van, az egyik a BB-Telemedia Kft-je - és a másik a MATÁV Rt. A szerződésükkel kapcsolatosan nem nekem illik adatot szolgáltatnom.

A kérdés tehát adott: A Telemedia Kft nem juthat hivószámhoz, csak abban az esetben, ahogy a lakosság, tehát a HIVÓSZÁM KIJELZŐ-n keresztül.

A VV-meg a MATÁV Rt által, mert Ő látja az öasszes vonalas -de csak matáv számot elvileg, mert ugye Vivendi MONORTEL, EPT, más vonalas szolgáltatók- számot mivel csak a MATÁV-os számokra van számkijelzés feloldásuk.

Hogyan oldották meg, és kik voltak a nyertesek, akik nyereményhez jutottak?

Ennek a kérdésnek a bizonyitható megválaszolása megadja, hogy
A)...csak MATÁV területről volt nyertes, vagy GSM-ről SMS-ben, mert ugye akkor automatikus a számkuldés! (ez VV esetében viszont leszükül, csak a kijelzett számokra, vagy SMS-re)

B) Olyanok nyertek mobillal, akiknek nincsen hivószám kijelzése, "még is" "rátaláltak a delikvensre".

Az első esetet most vegyük figyelmen kivul, de a másodikat?

A MOBIL SZOLGÁLTATÓK ÉRDEKÉBEN kivánom, hogy ne legyen olyan nyertesük, akiknek hivószám tiltása volt, mert ha akad ilyen nyertes, bizony itt lesz nagy ki-kinek fizet, meg mennyit ide-oda, ha megindul a nagy csim-bumm! A GSM SZOLGÁLTATÓK EZT ÁLLITOTTÁK:

VODAFONE ügyfélszolgálat leveléből:
Kérésének megfelelöen tájékoztatjuk, hogy aktív hívószámkijelzés-tiltás
szolgáltatás esetén a 81-es körzetszámra irányuló hívásoknál sem jelenik
meg a hívott félnél a hívó telefonszáma.

WESTEL 900 GSM:
Díjszabásunk szerint a 81-es körzetű hívószámok közül kizárólag a Távszavazás szolgáltatás (06-81-8xxxxx) hívható. Ebben az esetben -információink szerint- amennyiben Ön korlátozta számának küldését, azt a hívott fél nem láthatja.

PANNON GSM:
Tájékoztatjuk, hogy emelt díjas hívások esetén - az SMS küldéhez hasonlóan - továbbításra kerül a hívást kezdeményező telefonszáma.

A PANNON GSM-es ügyfelek figyelmét felhivom, hogy a PANNON GSM számára a hivószám kijelzés tiltás SMAFU, - és ha ezt nem kapták meg szerződés módositásban infóként - már mehetnek is a biróságra jól átverték őket!

A fentiek elég érdekesek, és megjegyzem megérkezett kukacka által kuldott beszavazási kép. :)

Előzmény: Degeczi (421)