Van valakinek tapasztalata arról, hogy a kombi (ill. 4 ajtós) rugózása és zajszintje különbözik-e az 5 ajtóstól?
A kereskedésben egy 5 ajtósat (1.6-os) próbáltunk ki, az igen zajos és kemény volt egy megane után. Nem csak a motorzaj volt nagyobb, hanem a gumik felől is jóval hangosabb volt.
(A szalonban valamilyen szövetszerű anyag burkolja a kerékdobot a kerékek felől. Ez -gondolom a zajcsillapítást hivatott javítani, de ha felverődik a víz és az megszívja magát, nem rohad ki alatta a kasztni?)
Más kérdés, hogy a klímája tényleg olyan sovánka, ahogy itt írták?
Ja és +1: több szalonautón látható volt, hogy a középkonzol alja elválik a váltóboxtól. Ez orvosolható-e hosszútávon, és egyáltalán, más példányokon is elő szokott fordulni?
A netet már többször áttúrtam tesztek után, de csak igen gyenge marketingízűeket találtam, van valakinek linkje ezzel kapcsolatban?
Minden választ örök hálával és mély lekötelezettséggel fogadok.
+valami, ugye ősztől itt a 2003-as modellév, tudjátok mi fog változni? (Állítólag széria lesz az aktív fejtámla).