Törölt nick Creative Commons License 2001.11.26 0 0 161
A műszerfal egy finn exportra szánt 14,5 méter hosszú, háromtengelyes E94-é.
Légrugó: nem baj, bár nem tesz jót a gépnek. Régebbi Ikarusoknál ez természetes, hogy lassan tölt a légrugó. Ez kiküszöbölhető, ha nem üzemkezdet előtt fél percel veszi át a kocsit a garázsban. Na meg terhelve nehezebben töltődik (szerintem). Kb. egy hónapja történt az eset: a buszt készítették elő műszakira, aztán a kerékdobnál valamit hegeszteni kellett, kicsit megpörkölték a légrugót is. Kiadták a kocsit, az első fordában az egyik éles kanyarban nagy durranás+égett szag >> sofőr leszáll, nézi, hogy mi történt. Látja kidurrant a légrugó, visszaszált, megcsinálta a fordát aztán visszavitte a javítóba. Kicsit érdekesen állt a busz, szóval lett belőle alacsonypadlós 280-as.
Előzmény: rally forever (160)