Macimedve Creative Commons License 2001.10.15 0 0 134
A hét végén jártam egy nagy autósboltban, és nézegettem a waxokat. A kemény vaxoknál a német és angol leírás szinte mindenhol márvány vagy hasonló csiszólószemcsékről beszél....
Egy érdekes tapasztalat: A flakonokra ragasztott magyar nyelvű cetli elvétve ír a csiszolóanyagról, csak erősen reklámízűen a gyorsan visszanyerhető eredeti fényről.......:-((((((

Páramentesítés:

SZVSZ semmilyen szer nem oldja meg a rosszul szellőző autó párátlanítását.

Az ablakra fújt meleg levegő viszont igen. Ha a szellőző rendszer működik (nincs eltömődve a pollenszűrő stb.) nem szabad párásodnia. Nagy esőben, meg ha sokan ültök benn vizes kabátban, esetleg ki kell nyitni egy kicsit az ablakot.
A klímával vigyázni kell, ha egyszer bekapcsolod, többet nem tudod kikapcsolni, ugyanis kikapcsoláskor a rendszerben lecsapódott összes párát felnyomja az ablakra.

Fontos, hogy az ablak legyen belül mindig tiszta, az összefogdosott, zsíros ablak könnyebben párásodik. Ronda munkát végez a lerakódott cigifüst is, ezt nagyon nehéz lepucolni...... Ennél csak a műszerfal kezelésére használt és az ablakra felgőzölgött szilikon a rosszabb.....

Persze van néhány típus, aminek annyira rossz a szellőzése, hogy fújathatod, ahogy akarod. Ilyen pl. a szép emlékű Dacia, meg pl. a 92 körül megjelent 3-as BMW.... A bömösöket külföldön vissza is hívták emiatt, cserélték a teljes szellőző-fűtő rendszert... Nálunk persze nem:-((((