műláb Creative Commons License 2001.01.15 0 0 146
Hi Fresi!!

Nem sokat tudok, de néhány gondolatot tán meg tudok osztani véled, amivel a szakik már engem iis kiokosítottak:

- előszöris nemárt tudni, milyen géped van.

utána, legalábbis amit én tudok:

karbis megoldás is lehet jó, lásd GTT-karbi, Tie-injektor.
Töltőügyben nem érdemes újat, mert ba...ttul drága, de használtat is ki lehet fogni működőképeset.pl: Bazár, Irányár, stb..
Hallottam már (lehet hogy itt ,lentebb)20 e ft alatti komplett turbóról is.
A 0,3 a motornak elég kíméletes, de szerintem 0,5 bar alatt nem nagyon érdemes vele foglalkozni, főleg, hogy sok a meló is vele.
De pld.a Croma Tie. nyomása 0,55.
A GTT- é , igaz, Avantage a szaki benne, de 0,7 körül van, és szvsz akörül lehet a Tie Uno-é is.
Ha karbival nyomod, és az olajzást már kitaláltad, akkor sem árt a hengerfejet belőni, a motor hűtését szintén csisszre dobni, ja és légmenyiségmérőt is szerezned kéne valahol, ha jól tudom.
Szal, sok meló.
Van itt vhol egy bizonyos James (ingyenreklám nem árt), ő CRX-re rakott turbót, ahogy emléxek, nem volt sok lóvé,csak eszméletlen nagy meló.

És még Avantage-t ajánlom műszaki kérdésekben.

Üdv.:Műláb

Előzmény: frescho (145)