srlt Creative Commons License 2000.11.27 0 0 474
Részben szakmai szemmel....de főként nagyon nagyon izgulva!
Szegeden példul bőrig áztunk,dagonyáztunk a sárban....... egy franciaországi utat hagytam félbe, hogy ott lehessek a többiekkel és drukkoljunk a magyar csapatnak!
Azt a csodálatos hangulatot ami ott volt soha nem felejtem el!!

Szerintem a versenykajakba szállás és evezés csupán szokás kérdése....én mini kajakban kezdtem ami jóval szélesebb, jobban fekszi a vizet de tura kajakban soha nem ültem. Azóta sem......
De a borulás nem feltétlenül a kezdők sajátja............már jó pár éve kajakoztam amikor egy Csepelre történő leevezés során kis csapatunk hatalmas hullámok közé kavarodott a Margit-híd alatt a pesti oldala felé eső 1-2 pillér között...........szép számban süllyedtünk el és borultunk be......a Parlament előtti lépcsőre vergődtünk ki és próbáltuk kiöntögetni a hajókat .... iszonyat hideg volt és hatalmas hajó forgalom, így igen "haragos" volt a Duna. Megoldottuk a kérdést....a vizi rendőrök a motorosukban pedig jót röhögtek rajtunk! És ezzel teljesítették is kötelességüket...gondolom.....