műláb Creative Commons License 2000.11.16 0 0 68
Kösz Ave.
A régi 1.3. T.ie-ben egészen biztos, hogy nincs, de a Punto előtti utolsó 1.4-es szériában találkoztam már klímával, úgyhogy a szervó sincs kizárva (a '90 körülieknél)
Akkor a Phase 1 léghűtéses turbójának élettartama rövidebb, de a vízhűtő túlmelegedésre viszont kevésbé hajlamos? (legalábbis elméletileg?)
A Te géped gyári(+dump valve)? Esetleg egy kis „sufnitunning”? (emelt tubónyomás, stb)
Olajhűtője van a GTT-nek?

All.

És az Uno-nak?

Amúgy a dump valve „platformfüggetlen”?pl.:az Uno-n dobna?- már az elektronikusan szabályzott turbó miatt…

Ja, és mégegy tisztázásra váró fogalomzavar:

Eddig úgy tudtam, (a kompresszort nem említve) hogy a turbó és a "G" töltő közt a geometriában van különbség, és hogy a "G" töltő bikább.
( nagyobb nyomás? strapabíróbb? ...nem tom). És hogy a "G" töltő a Garett rendszerű.Viszont típusban elég soxor találkozom Garett-el.
Akkor most mi van? A "G" töltő egy renszer neve, mint pl.: Bosch, Gamma vagy a Motorpal renszer adagolóelemben, és pl.:a Junkers adagolóban, és ezen kívül egy márka is, mint pl.:Bosch gyertya, Junkers repülőgép?
Valaki tegyen helyre, plíz!! Mert ugye a GTT Garett márkájú turbós, a G40-G60 Garett renszerű töltős.Vagy nem?Esetleg én bonyolítom túl, és ugyanaz? NEM ÉRTEM!

Apropó "G"!

Polo G 40 ?
Láttam egyet múlt héten, elég korrekt volt.Persze nem lehet 1szerű hozzájutni, elég ritka.
Ár?
Egyéb paraméterek?

Bocs a rétestésztáér’

Műláb