avantage Creative Commons License 2000.11.15 0 0 67
>karbi turbo elott
Kvazi a benzin helyettesiti az intercoolert. Ez komoly. A benzin ugyanugy hut mint a viz.
Plusz meg az is elony, hogy igy nem kellett nyomasallo karbit beletenni. Viszont kesz csoda, hogy egyaltalan el lehetett inditani az Alpine-okat. Nagyon messze volt a karbi a motortol.

>phase1, phase2
Elvileg 87 kozepe utan volt a facelift, de a magyar "alakitasok" miatt nem egy 86-os is ugy fest mint egy ujabb.
Ami segithet:
phase2:szinezett lokharitok, sarvedo ivek, kuszob es tukrok, hutoracson logo szelre tolva, hatul tetospoiler (picike, de szep) elektromos ablak es kozponti zar (->nagyobb kozepkonzol az ablakmozgato gomboknak)
Turbo-vizhutest latni sok 86-os gepen, szoval ez nem tuti. A gyujtaselektronika Renix 209 (ezt fejbol irom, az utolso szamjegy tuti) es a tuzfalon kivul van elhelyezve.
phase1:Mindezek ellentete, plusz tele alufelnik. Az ECU Renix 208 (svajci modell mas) es a motorterben van a turbo felett.

Unoban sincs szervokormany, ugye? Szeles gumikkal 2 bar alatti guminyomasnal eleg nehez az Y fordulo a GTT-vel.

Előzmény: műláb (65)