Joe 155 Creative Commons License 2000.11.14 0 0 54
műláb.
Az én Deltám motorjában 230e km volt amikor eladtam. 107e-el került hozzánk. Hogy a 107e km alatt volt-e komoly motorbaja, azt nem tudom, de amíg nálam volt, a motorhoz nem kellett nyulni!
Amit cseréltem rajta 1. vízpumpa, 1 thermostat, ez utóbbi elég drága, mert öntvénnyel együtt cserélendő,1 verzérmű szíj, néhány garnitúra fékbetét, és egy garnitúra féktárcsa, 2 garnitúra gyertya. A szűrő és olajcseréket nem sorolom fel.
Ja egy akkumulátor csere is befigyelt. Ha jobban belegondolunk, ez durván 5 év használat és ennyi km után nem épp egetverő szervízkölség! A Deltának főleg a 86 elöttieknek egy gyenge pontjuk van, az a karosszéria rohadása. 86 elött ez valahogy kimaradt az életükből. 86 után már valamivel jobb a helyzet, de korrekt korrózió védelmet csak a 89 utáni modellek kaptak!
Egyébként a HF Turbo motorja ugyan az mint a 1.6 GT motorja csak van rajta egy turbó. Konstrukcióját tekintve nagyon jó. Hogy a turbó mit vesz le az élettartamból azt nem tudom.
Előzmény: műláb (52)