JAMES Creative Commons License 2000.11.11 0 0 28
Asszem írogattam. Nem teccett hogy minden zsigulihuszár leszólja a CRX-et.

Egyedül a leömlővel volt munka, azt saját kezűleg hegesztgettem össze. Turbóba olaj meg víz nem nagy kunszt, a levegő megintcsak nem. A Honda levegőmennyiségmérője nyomásméréssel működik, ehez sem kellett hozzányúlni. / ettől függetlenül nagyobb nyomásnál lehet hogy felhígult volna a keverék, nem tudom / 0.35 bar nyomáson ment 98-as benzinnel. Leméretni nem tudtam, kb 170 paci lett. / +-10 ? / Igazán a nyomatékra lett jótékony hatása a turbónak. Mivel kicsi a nyomás is + a turbó is, 2000 fordulattól már érezhető volt a növekedés. 2.fokozatban 50-nél kuplung nélkül simán kipörgette a 215-ös kerekeket! :-)
Végsebességről fogalmam sincs, szerintem leszabályozásig kipörgött volna, nem mertem kipróbálni.
Én mentem vele 60e km-t, ha jól tudom azóta is megy valahol...

Az egész került vagy 30 pénzbe + sok munka. 10-ért vettem a turbót. :-)

Előzmény: műláb (23)