2.0_T_ie Creative Commons License 2000.11.10 0 0 6
Aki azt állítja, hogy a turbó nem bír ki 150 e. -nél többet, annak még nem nagyon volt turbós autója. Nekem már tíz éve csak turbós autóm van, dízel és benzines egyaránt! Ha az ember betart néhány egyszerű és primitív szabályt, akkor a turbó kiszolgálja az autót a motor teljes élettartalma alatt!
A karburátoros és az injektoros turbók között egy fényévnyi különbség van az injektorosok javára! Az Unonak elektronikusan szabályzott turbója van, ezzel sokkal kultúráltabb és rugalmasabb lessz akármilyen karburátorosnál. Tuningolni könnyű, mivel csak a turbónyomás szabályozópálcáját kell állítani, az elektronika automatikusan adja (bizonyos határok között) az üzemanyagot.
Az egyik kollégámnak most volt egy ilyen, 92 -es évjáratú, a motorja abszolút kifogástalan volt.
Szerintem az Uno lényegesen jobb választás.
Előzmény: avantage (5)