tom sawyer Creative Commons License 2000.06.25 0 0 39
Szia chelydra!

En mar vegletekig belemerultem ket izben is(T5 Pannonia,es egy 250-es ETZ mind a ketto gyari allapotra lett felujitva de mar egyik sincs meg)
Eloszor is nagyon becsuld meg,sokat er foleg ha szepen meg csinalod.
Ha elkezded legy nagyon turelmes a szetszerelesnel nagyon jo ha van egy esztergalyos ismerosod, valoszinuleg szukseg lesz nehany celszerszam elkeszitesere(lehuzok ilyesmi).Ha nagyon nagyon alapos akarsz lenni es nem sajnalod az idot es a faradsagot itt van nehany tanacs.
Szetszereles az alkatreszek tisztitasa utan nezd meg hogy milyen allapotban van,kell e cserelni,van e rajta serules(helytelen szerelesbol utes nyom,ilyesmi)volt e rajta valamilyen galvan bevonat(krom,horgany ilyesmi)
a kromot altalaban latvanyos alkatraszeken hasznaljak(felni,kipufogo,kormany).A horganyt altalaban csavarokon kissebb alkatreszeken korrozio meg elozesre a krom elkeszitese eleg draga a horgany viszont filleres dolog.Igyekezz csak eredeti alkatreszt hasznalni.A gumi alkatreszeknek a beszerzese a legnagyobb gond mivel ha nincs hasznalva akkor is oregszik(labtarto,kormanymarkolat stb)ilyeneket foleg borzeken lehet beszerezni vagy meg lehet probalni Pesten a kertesz utcaban(VII vagy VIII kerulet pontos cimet nem tudok).Ha a nagypapad vigyazott ra es nem sokat hajtotta,javitotta akkor viszonylag konnyu dolgod lesz.Egyenlore ennyi.
Na szia!

Előzmény: chelydra (37)