Az elektromos autók terjedését hosszú éveken át komoly támogatásokkal segítette az Európai Unió a kontinensen, amelyből az amerikai Tesla és a kínai elektromos autógyártók kerültek ki győztesen.
(A komoly támogatások ideje alatt kínai elektromosautót nem látott Európa. Kína úgy győzött, hogy nem is indult a versenyen.)
...a legendás európai márkák veszteségeit látva úgy véli, hátraarc jöhet a belső égésű motoros autók uniós tiltásában.
(Óriási volt a BMW éves nyeresége
https://168.hu/penz/oriasi-volt-a-bmw-eves-nyeresege-254744)
Az Európai Unió döntéseinek hatására a nagy múltú, többségében európai gyártók kénytelenek átállni az egyre üzemanyag-barátabb belső égésű technológia fejlesztéséről az elektromos gyártásra – hívja fel a figyelmet a hírportál.
(Kénytelenek átállni szegények, a gonosz EU szabályozások miatt. A kínai konkurencia nem zavarná őket, a piacot majd megoldják valahogy.)
https://index.hu/gazdasag/2024/05/07/magyarorszag-nemetorszag-kina-auto-autogyartas-ipar-tesla-byd-elektromos-auto-benzin/
A szívem szakad meg szegény óriási veszteségeket elszenvedő európai autógyártókért, gyűjtést kellene rendezni nekik, de legalábbis abban segíteni, hogy tovább növeljék a hátrányukat a kínai és US elektromosautó gyártókkal szemben.
Ne kényszerítsük az EU autógyárakat olyanra, amihez nem értenek! Maradjon csak Európa a jó öreg, százéves üzemanyag-barát belsőégésűeknél.
Legfeljebb körbebástyázzuk Európát védővámokkal, vagy magas vámokkal, adókkal, nehogy beszivárogjon a gonosz kínai elektromosutó gyártó és aláássa szegény európai üzemanyag-barát SUV gyárak profitját.
Meg kell védenünk az európai piacot a fejlődéstől, bármibe is kerül!!!!!!!