Igen jó a megállapításod. CAM S1 volt. Már találkoztam vele párszor itt, mindíg 50-70m-re mértek, ezért volt most meglepetés.
A sebességet én is kb. annyira saccolom.
Korábban a másik kocsiban blokival együtt használtam elsősorban azért mert a detektor ki van egészítve GPS-el és VÉDA, Traffibox koordináta alapú jelzést ad, hogy nehogy "bealudjak" egy fix traffinál.
Tévedés ne essék nem mániákus detektor hívő fan vagyok és azért használom most csak azt.
Tisztában vagyok a képesságeivel és a korlátjaival.
Kocsi csere miatt tettem át a detektort, mert a bloki gyártása, beszerelés még idő hiányában nem történt meg ezért most "védőháló" nélkül megyek.
A fentiek miatt módositanom kellett a korábbi vezetés szokásomon is.
Ha kocsit látok az út szélén, akkor szükségség esetén visszaveszek a tempón, mert detektorral 100 méter méteren belül biztosan nincs esély. Többnyire jelezni szokott de az valóban késő.
Ott van még a bizonytalansági tényező a sunyi mérés amit így nem lehet kivédeni.
Távoli mérést nem lehet időben észrevenni, itt jön jól egy esélyt növelő segítség.
Kb 7 éve használom együtt a blokival, volt néhány közeli 50 méteres eset amikor benéztem és a "védőháló" mentett, a detektor meg se szólalt. Volt néhány érdekes eset is amikor valami visszaverődés miatt a detektor jóval elöbb jelzett mint a bloki.
CAM S1-nél még sosem találkoztam ilyen távolságú méréssel. FÁMA 3-al kétszer volt hogy kb 1km-ről sorozatban töbször is jelzett mind a kettő.