JarnoTrulli Creative Commons License 2024.05.05 0 0 21526

Olasz GT -


Denes már az elején elrontotta, kapott egy 10 másodperces stop&go-t, ezzel ki is írta magát az élről, pedig megtartotta a vezetést a rajt után is.
Trulli szépen tartotta magát 4. helyről, így lett 3., aztán az egyik előtte lévőt kergette, aki kiszaladt a pályáról így 2. helyről adta át az autót Biaginak, aki vagy 1,5-2 másodperccel lassabb volt mint a mögötte lévők. Amikor kijött a boxból 2. helyen állt, és a harmadikkal szemben is volt 5 mp előnye. kb. 8 perc után már ott voltak mögötte vagy 4-en is. Pedig a csapat a végsőkig húzta a cserét :)
Sportszerűtlen is volt az öreg, konkrétan tolta le a pályáról az ellenfeleit, aztán egy ilyen cikázás közben hátulról eltalálták és ma is megforgott. Ő már tényleg csak a neve miatt lehet itt is. 
Szinte csak őket mutatták, mert a kiállások után akkora volt a különbség, és a fentebb leírtak miatt csak még nagyobb lett

 

PRO/AM kategóriában pont a tegnap említett Antonelli csapat adta a győztes egységet. De sokak számára is ismerős nevek vannak még: Ceccato Racing ugye Ravaglia BMW-s csapata, itt az AF Corse, de van egy Vincenzo Sospiri Racing is Lamborghinikkel. Itt versenyez egy bizonyos Alessandro Fabi is, lehet nem csak névrokon Teonak vagy Corradonak.

 

 

GTWC Europe Sprint -

 

Mindkét versenyt ma tartották.
Elsőt behúzta a 32-es WRT BMW, de szerintem a 14-es Ferrari ezt a boxban bukta el. Cserékre úgy mentek, hogy még ők vezettek, de kifelé fordult a sorrend. Lappalainen nem adta fel, de előzni már nem tudott. Utolsó restartnál kicsit be is aludt.
Két Audi nagyon jó helyről meg egymást találja meg, ahol a 88-as húzta a rövidebbet, majd a 99-est később büntették boxban gyorshajtásért.

Mikor letudta mindenki a cseréket, ki is írták hogy 3 autót vizsgálnak (közte a 46-os is), majd kb. az utolsó körben mondják be, hogy kapnak időbüntetést. Ezen mi a francot lehetett annyit vizsgálni? Rossiéknak akkor mondták be, amikor már vége is volt a versenynek és gurulnak vissza az autók a boxokba.
Feller, Martin féle autó sokat bukott ezzel, mert a végén SC is volt így az időbüntetés jobban odavert nekik. Martin a 46-os BMW-t szépen hozta fel pedig.

 

Második futam ami nemrég ért véget sokkal nyugisabb volt, 48-as Mamba Merci tartotta a vezetést egy percig se volt kérdés a győzelmük. A 9-es pedig a kiállás után került a Ferrari mögé.
Táv közepétől meg csak a WRT házicsatát mutatták. Mclaren előbb előzött, majd sokáig a 32-es üldözte a 46-ost. Itt nem volt TO az biztos. Ráadásul Rossi féle kocsi itt nem is megy teljes szezont. Itt indult, meg majd 2 hét múlva Misanon ami a Sprintet illeti. Endurance-ban megy fullszezont WEC mellett.
Végén érdekes volt a Rossis rontás, ez szerintem technikai gond lehet, olyan volt, mintha be se akarna kanyarodni csak ment egyenesen tovább.
Götz hajtott rendesen a dobogóért, kergette ott mindenki, Audi, Ferrari, Mclaren