"
Tisztelt Utasunk!
Köszönjük, hogy felvette a kapcsolatot Ügyfélszolgálati Osztályunkkal.
Elnézést kérünk az Önt ért kellemetlenségek miatt.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy Ön jogosult 24.900 HUF összeg visszatérítésére.
A díjak kifizetésére két lehetőséget tudunk ajánlani:
1) A Wizz számlaszámára is kérheti a visszatérítést. Az összeg azonnal az Ön rendelkezésére áll egy éves felhasználási határidővel. A Wizz számláján lévő egyenleg terhére jegyeket foglalhat és fizethet ki, valamint vásárolhat kiegészítő szolgáltatásokat meglévő foglalásához, abban az esetben, ha Ön számlatulajdonosként szerepel a foglalásban.
VAGY
2) Fel tudjuk ajánlani a visszatérítést banki átutalással. Az összeget az Ön által megadott bankszámlaszámra utaljuk, amely utalástól számított 14 napon belül íródik jóvá. Amennyiben ezt az opciót választja, kérjük a következő banki adatokat írja meg nekünk a levelünk végén jelzett módon.
-
IBAN (nemzetközi számlaszám, csak külföldi bankszámla esetén)
-
SWIFT/BIC (bankazonosító, csak külföldi számlaszám esetén)
-
Bankszámlaszám (belföldi számlaszám esetén):
-
Számlatartó teljes neve:
-
Bank neve:
-
Bankszámla valutája:
Kérjük válasz levelébe, jelezni felénk melyik visszatérítési lehetőséget választja .
Várjuk mielőbbi válaszát. "
Ez így teljesen korrekt,az már más dolog,hogy miért vonták le.