ADAC GT rendesen bontja a pályát, tegnap a szabadedzés és az egész program miattuk csúszott, ma szintén náluk volt egy baleset, ami megint a DTM-re is kihatott, mert rendbe kellett rakni a pályát (aztán itt is volt pályabontás meg piros zászló, de nem sokáig)
vagy a BOP rakott be a Porschének, vagy csak a legvégén nem állt össze nekik a dolog az újraindítás után
Bár szerintem mindkettő egyszerre hátráltatta őket. Hiába kaptak 3 percet, a tüzijáték elmaradt, első kanyar már nem volt az igazi meg a gumiknak is túl hideg még a pálya
Másik oldalról meg elnézve a tegnapot, egyik edzésen se voltak a TOP10-ben
Tavaly azon panaszkodtak, hogy Porsche márkakupa lesz ha így marad, mert TOP4-et vitték itt ezen a pályán vasárnap, most megküldték őket rendesen. 2023-as Oscherslebenhez képest most 35 kg-t kaptak, és a szűkítőn is visszavettek
Lambo lett még nehezebb 20 kilóval, de ott még kevesebb adattal rendelkeztek az új modell miatt akkoriban. Bortolotti mint vezér így is 2. lett most
Thiim jó nagy betlivel kezdte ezt a DTM visszatérést, elismerte, hogy ő rontott. Remélhetőleg azért helyrehozzák a kocsit, kár lenne rögtön 1 autót elbukni már a rajt előtt.
Schmid is visszatért a vakbélműtét után. Péntek után kisebb fájdalmakra panaszkodott de szerinte bírni fogja a futamokat. 1 hete műtötték.
Ha már pole-os lett akkor Frey is említést érdemel. Néhány napja lett főszponzora a Knaus.
Mercedestől jött a Knaus, ahol 2019-23 között több szériában is jelen voltak a Winwardnál de idei évtől már Aitken vezette Ferrarival szövetkeztek.
Érdekesség, de Knaus tulaja Wim de Pundert alapította a HTP Motorsport nevű versenycsapatot, amiből lett a mai Winward.
2013-19 közt volt itt tulajdonos és nem is eredménytelen időszakkal. És ekkora adta el a Ward famíliának.