"Kaposvár 1993 óta - számomra - a hogyan kell Magyarországon városi közlekedést jól szervezni minta példája."
Szerintem meg a rossz példája. A nagyon rossz példája.
Megcsinálták ugyan a saját közlekedési vállalatukat, de ettől semmivel sem lettek előrébb.
Az első években ugyanúgy tengődtek a 20 éves roncsokkal, mint máshol. Még az arculatot se voltak képesek átvezetni 10 évig.
A helyi tarifa, hát, mentes mindenféle innovációtól.
A helyi bérlet az egyik legdrágább a vidéki városok közül.
A menetrendi kínálatot fokozatosan leépítették, és totálisan átláthatatlanná tették.
Kaposváron épült meg az ország legostobább intermodális csomópontja (= megcserélték a helyközi buszállomást és az utat), jó 30 milliárd forintért.
Hogy ez megvalósulhatott, de a teljes első járműcsere is, a várható második is, egyes egyedül a polgármester jó politikai beágyazottságának köszönhető.
Ennek semmi, de SEMMI köze a közlekedésszervezéshez.