egybefasírt Creative Commons License 2024.04.19 0 14 347892

"Kaposvár 1993 óta - számomra - a hogyan kell Magyarországon városi közlekedést jól szervezni minta példája."

 

Szerintem meg a rossz példája. A nagyon rossz példája.

Megcsinálták ugyan a saját közlekedési vállalatukat, de ettől semmivel sem lettek előrébb.

Az első években ugyanúgy tengődtek a 20 éves roncsokkal, mint máshol. Még az arculatot se voltak képesek átvezetni 10 évig.

A helyi tarifa, hát, mentes mindenféle innovációtól.

A helyi bérlet az egyik legdrágább a vidéki városok közül.

A menetrendi kínálatot fokozatosan leépítették, és totálisan átláthatatlanná tették.

Kaposváron épült meg az ország legostobább intermodális csomópontja (= megcserélték a helyközi buszállomást és az utat), jó 30 milliárd forintért.

Hogy ez megvalósulhatott, de a teljes első járműcsere is, a várható második is, egyes egyedül a polgármester jó politikai beágyazottságának köszönhető.

Ennek semmi, de SEMMI köze a közlekedésszervezéshez.

Előzmény: trizs77 (347876)