négyszázas Creative Commons License 2024.04.15 0 4 106521

Lehet, hogy úgy jött le, de egyáltalán nem a bezzegromániázás volt a célom, (ami összeségében egyébként se nagyon állná meg a helyét, tekintve, hogy az SST-k is olyan Ikarusokat váltottak, amik fel lettek újítva az évek folyamán) szimplán csak szemet szúrt, hogy milyen eredeti állapotban vannak ennyi idősen is ahhoz képest, hogy a BKV 400-asai csak feleennyi idősen hogy néztek ki (bár az is inkább a buszokra igaz, mint a trolikra). De köszönöm, hogy ilyen részletesen összefoglaltad a tapasztalataidat, meg hogy megjegyeztétek, hogy bár statikusan működik az egyébként fakó Fok-gyem, de a vezérlése csak igen korlátozottan. A szellőzőrács is azért tört ki gondolom sok 400-asnál, mert az ajtó külső nyitásához annál fogva emelgették a burkolatot, lehet, hogy Bukarestben máshogy nyitják kívülről az ajtót és csak ezért épek, illetve nyilván ez a néhány dolog nem mond el semmit az általános műszaki állapotukról.

 

Előzmény: Fizolti (106520)