Fizolti Creative Commons License 2024.04.15 0 6 106520

Nagyon sok tényezős és még nem is mondanám, hogy minden szempontból rosszabb, de azért:

 

 - Van pár nem túl rég megszűnt trolivonal.

 

- A látott beltéri FOK-GYEM kijelzőkben random időpontban megállt órák (ilyen persze itt is előfordul). 

 

-> A 79-es troli a kapcsolódó vonalak bezárása után egy egyviszonylatos szigetüzem, gyakorlatilag saját járműteleppel, ha egyszer rajta van a kijelzőn a 79, és mindkét végállomás, akkor jól elvan statikus kijelzőként. 

 

- A feltett képek közül a világoszöld trolin azért a biztonság kedvéért egy A/4-es lapon is kint volt a viszonylatszám. 

 

- A megállóhelyi infrastruktúra nagyon minimális, a legtöbb helyen van tábla milyen járat áll meg, de menetidő, üzemidő, követési idő nincs (mai online járatkövetéses, okostelefontos világban már jobban el lehet lenni, de azért e nélkül remek lehet egy random esti időpontban odaérni egy megállóba, úgy, hogy semmi infó arról, megáll-e még aznap ott valami):

 https://www.google.com/maps/@44.3851521,26.1019766,3a,44.6y,234.62h,78.36t/data=!3m7!1e1!3m5!1s_aKDZUGdDHf98QL5yEr6dg!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail?panoid=_aKDZUGdDHf98QL5yEr6dg%26cb_client=maps_sv.tactile.gps%26w=203%26h=100%26yaw=39.721825%26pitch=0%26thumbfov=100!7i16384!8i8192?authuser=0&entry=ttu

 

- Ahol van esőbeálló, ott szűk, és túl közel van a járdaszegélyhez, ezért nagyobb forgalomnál már akadályozzák az utascserét . 

https://www.google.com/maps/@44.4178232,26.0351396,3a,20.7y,114.15h,84.08t/data=!3m7!1e1!3m5!1sMzNs5CDUZUXZruZNixY_Kw!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail?panoid=MzNs5CDUZUXZruZNixY_Kw%26cb_client=maps_sv.tactile.gps%26w=203%26h=100%26yaw=252.53229%26pitch=0%26thumbfov=100!7i16384!8i8192?entry=ttu

 

 

Az OFF villamoshálózaton:

 

- A szánszerkezetek jelentős része 2014 környékén eltűnt, a villamosvezetők folyton leugrálnak váltót állítani. A villamosok nagy részén ezért a váltóvas nem is a fülkében van, hanem a jármű elején, egy ehhez kialakított lyukban. Ez a Debrecenhez képest is hosszúnak tűnő lámpaciklusok mellett elég sokat hozzá tud tenni a menetidőhöz. 

 

- A különálló járdaszigetes megállók között nagy számban vannak szűk, korlát nélküli darabok (Igen, ilyen Budapesten is előfordul még). 

 

- A pályaállapotok rosszak, egyes vonalakon tömegesek a síntörések. 

 

- A végállomási infrastruktúra esetenként az ittenihez képest nulla. A belváros központjában lévő Piata Uniri-n egy egyvágányos hurokvágány van, félreállási lehetőség, tartózkodó nélkül, 4 viszonylat végállomásozik ott, meg . 

 

- Trolira és villamosra is igaz, hogy indítás, vagy ajtózárásjelzés nincs, hangos utastájékoztatás régebbi járműveken nem nagyon van, vagy alig hallani a jármű zajától. 

 

 

Előzmény: négyszázas (106516)