Jenne60 Creative Commons License 2024.04.12 0 0 141

Szia!

 

Kivezetik ok, de fel is mondják ha nem váltasz?

 

Sajnos igen, megszűnik a régi ezért kellett (bár nem én akartam) számlacsomagot módosítani. Ma újból beszéltem a Call Centerrel. Nem tudom hogy ott nem értenek hozzá vagy ahol én voltam az ügyfélszolgálati ablaknál, de ehhez a számlacsomaghoz (Jóljáró számlacsomag)  jár SMS szolgáltatás is, ha ezt például nem kérem akkor már nem teljesül az egyik feltétele ennek a számlának, amitől kedvezményes. Ma kiderült a beszélgetés alatt, hogy nincs bejelölve az SMS szolgáltatás! Elfelejtette volna a hölgyike anno március 26.-án amikor kötöttem, ezt bejelölni? Bakker ... Ők a szakértők nem én...

Az ominózus 7000 Ft terhelésre felvett hibajegyzék úgy áll, hogy egyelőre csak még mindig  folyamatban és elbírálás alatt. Majd jövő héten kedd szerda körül hívjam Őket.

Most a feleségem van velük telefonálásban éppen, mert márciusban 2 alkalommal vett fel pénzt automatából, nem az MBH-sból hanem a közeli 100 méterre lévő OTP automatából. A két összeg 100 ezer és 50 ezer volt, azaz éppen az ingyenes 150 ezres határ és 2x felvétellel.  Erre azt látni a számlatörténetben, hogy levontak mindegyik alkalommal Költségelszámolás idegen automatából néven 672 Ft és 672 Ft és 129 Ft és 129 t mellé még. Akkor hogy is van ez? Most megy vita asszony és a bank között, újabb hibajegyzék felvételre.

Én már döntöttem, OTP lesz az új bank, de sajnos 6 hónap várakozás mert különben 11450 Ft nyitási díj visszafizetése és plusz valami négyezer forint körüli számla megszüntetési díj mert van hitelkártya is hozzá, amit én nem kértem de sajnos jár ehhez a csomaghoz.

Előzmény: JeeEm (140)