trizs77 Creative Commons License 2024.03.31 -1 0 400

Nekem az volt gyanús a szlovák közlekedésügyér hirtelen felindulásból elkövetett ígéret cunamiában, hogy odaát ugyanúgy forrás hiányos :

 - az útépítés,

 - a vasútépítés,

 - az autóbusz beszerzés,

 - a vasúti jármű beszerzés,

 - a városi közlekedési beszerzések és akkor neki az :

 - Ipolytarnóc-Losonc,

 - Drégelypalánk - Ipolyság,

 - Salgótarján - Losonc fejlesztés jut eszébe ami országa szempontjából valahol a 0,01 és a 0,001% között lehet fontossági sorrendben.

 

Ráadásul mindjárt az egyik legdrágább eszközzel kezdené............................:-((

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Annak viszont látom értelmét (pár éve volt ilyen felvetés akkor), hogy a MÁV-START és a ZSSK közösen üzemeltetne 7-9 db 860-as sorozatú, dízel motorvonatot Losonc-Fülek-Salgótarján-Pásztó-Hatvan útvonalon.

 

Akkoriban (2017-2019 ??) ezt elég vad elképzelésnek tartottam, de most hogy éppen (ideiglenes) barátok lettünk ismét lehet, hogy a két vasúti vezérigazgató kap, vagy kaphatott a két politikai No.1-től olyan felkérést, vizsgálják meg az akkori ötlet megvalósíthatóságának pénzügyi, vasúti lehetőségeit.

 

 

 

 

Előzmény: Angyal K. (399)