MZ/Y Creative Commons License 2024.03.21 0 0 1678

Valami hihetetlen fos mostanában. Február 15-17 közt volt egy jelentős lassulás, tele voltunk ügyféligazolással, hogy márpedig fizettek, levonták, hoztak igazolást a bankjuktól - de nem, sikertelen befizetések voltak. Elismerte a Simple, hogy náluk a hiba (nekünk, a honlapjukon/fb-oldalulon semmit sem találtunk), gyorsan visszautalják - ehhez képest még a héten is jött levél, hogy hol a penz? Mondjuk ezt lehet, az ügyfél nézte be, nem tűnt fel, hogy visszakapta, de biztosan hetekig ültek rajta.

 

Most 18-án 665 befizetés megkezdett státuszban maradt, úgy, hogy - minimum az ügyfelek egy részénél - a pénzt levonta. Ki tudja, megint meddig szüttyögnek? És mikor jön a következő?

 

Ja, saját tapasztalat, hogy rendszeresen eltűnik a befizetés app-pal opció. Azt hittem, az új mnb-előírás miatt, de az ügyfélszolgálat szerint fejlesztenek/javítanak, olyankor kikapcsolják. Tavalyig nem emlékszem ilyenre, február óta rendszeresen szopat ezzel.

Előzmény: JeeEm (1677)