Wankes Creative Commons License 2024.03.16 -2 5 106350

Bocsánat, most tűnt csak fel nekem mit írtál
 "sokadjára mondom, hogy nem kell minden szart megőrizni." 


Az ilyesféle hozzáállásnak  hatását a mai napig élvezzük. Pont az ilyen nézetek miatt nincs gyári hajtás az MTB-hez. Kész csoda, hogy kocsiszekrény megmaradt, és szépen felújították. Ik60 ugyan ez, gyári hajtás nem maradt fent hozzá. (most a srácok csodát csináltak, és újra képes önmaga mozogni)  600-asról és 156-osról ne is beszéljünk... hogy bántak az eredetiekkel. Ezzel a hozzáállással a világon a régi járművekkel csak fényképen ismernénk. 
Igen abban valamelyest igazad adok, hogy ezek a járművek megőrzése nem csak  a BKV feladatának kellene lennie, hanem a Közlekedési Múzeumunknak is. (de ha egyszer szarik bele, akkor hagyjuk elenyészetnek ezeket a kocsikat? amik nem összekeverendők a milliószámra gyártott számítógéppel vagy bútorral)