fberci
2024.03.14
|
|
0 1
106322
|
Ha már feldobtad a témát. :) A híradásokban az szerepel, hogy 50 km-es önjárásra lesznek alkalmasak. Ehhez képest a BKK most 15 km-es önjárású trolikat tervez beszerezni. Mi a háttere ennek? A szegedi tenderkiírásban is minimum 15 km-es önjárást jelöltek meg. A gyártó vállalt ennél ténylegesen többet, vagy az 50 km az optimista érték, és ekkora különbség van a ténylegesen vállalt és az elméleti érték között? Ha jól olvasom, a 4 trolibusz összköltsége összesen 1 833 180 euró, ami euró árfolyamtól függően egy kb. 180 milliós darabonkénti árat jelent. Ez hogyan viszonyul akku kapacitásban és árban egy csak éjjeli töltéssel rendelkező elektromos buszhoz? |
Előzmény: trizs77 (106321)
|
|