szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.03.01 0 9 106209

Mind a troliknál, mind a buszoknál a vizsgalejárat a meghatározó.

Nem zárom (zárjuk) ki, hogy 1-2-3 412T 2-4 napos vizsgafelkészítéssel még egyszer levizsgáztatható a jobbak közül ha úgy hozza a szükség.

A buszoknál a 10 darabos használt bérlés segíthet, hogy ott is szinte a teljes állományt kipucoljuk.

Búcsú lesz, ez csak természetes, mind erkölcsi kötelesség valahogy búcsúzni az utolsó "igaz" Ikarusktól, csak csak a BKV és az Ikarus jóban rosszban évtizedekig együtt volt, másrészt ha a közelekdésbarátoknak ez öröm (és az) akkor miért is ne. Fiatal de ügyes vezetőkollegám találta ki ezt a hosszú/egyhetes búcsut, szerintem jó, jobb irány mint ha csak az adott nap utolsó forgalmijára korlátoznánk. 

Előzmény: nemeza (106207)