Látatlanban:
Váz, futómű: nem lehet különösebb mechanikus gond, a mi GST-inknek sincs a vázzal semmi problémájuk, lényegesen nagyobb futásteljesítménnyel sem, a budapesti útminőség mellett sem. A ZF első és hátsó futóművet pedig agyoncsapni sem lehetne.
A levegőrendszer/szintezés erősen kérdéses (gumi és műanyag alkatrészek, pl.), a szintezés szintén (ha Wabco, pláne; a Solaris a megrendelő igénye szerint Knorr rendszerrel is szállított, ebben nem tudom, melyik van).
Hajtásrendszerben nemigen lehet gond (Ganz... :-) )
Az önjárás dízel-egysége szintén kérdéses, kiváltképpen ennyi állás után.
Ülések: "szódával elmegy", bár itthon nem megszokott egyik sem.
Értem én, hogy a vételár szinte minimális, de legalább a három-négyszerese még rámenne a "honosításra". Biztos, hogy reális ekkora költség alig pár (használt) darabért? A hálózatfejleszési tervekhez (de még a szintentartáshoz is) ez a darabszám nudli...