Amúgy a főmenetet által - telefonon - elmondott terv nem ez volt.
Azt közölte velünk, hogy :
1./ Miskolc nem tud adni vasárnap délben Ik-255-t, ez tehát kiesik.
Ok.
2./ Kazincbarcika szintén nem.
Ok.
3./ Mi vigyük be ezzel a 311-tel a járatot Jósvafőtől-Kazincbarcikáig.
Ott kapunk egy barcikai 266-t sofőrrel együtt, azzal hazahozom a járatot, a GC 43-00 meg visszamegy Jósvafőre.
4./ De mire Kazincbarcikára értünk az ottaniaknak eszük ágában se volt kocsit adni inkább elhíresztelték a városban, hogy mi készül (még nem volt mobil)
képzeld 311-es viszi a pesti járatot
és összecsődültek röhögni rajtunk.
Így is csinálták.
A 311-es kocsik akkoriban már igen ritkán lépték át az adott megyék határait.
Ez nem volt világforradalmi tett hisz a májusi osztálykirándulós három hétben minden megyéből ahol még volt 311-es eljutott ilyen busz Budapestre is, más városokba is, nem beszélve a sok-sok TSZ 311-ről.
De menetrendszerinti forgalomban alig dolgoztak, távolsági menetrendszerintiben meg már évek óta nem.
Azon kívül a szakma még összetartóbb volt.
Nem volt mobil mégis a legkülömbfélébb módon (vasúti telefon, rendőr URH, erdész hasáb rádió, stb.) értesítették egymást, hogy menj csak ki X utcára, ilyet rég láttál......................:-))