trizs77 Creative Commons License 2024.02.20 0 6 110145

Amúgy a főmenetet által - telefonon - elmondott terv nem ez volt.

Azt közölte velünk, hogy :

 

1./ Miskolc nem tud adni vasárnap délben Ik-255-t, ez tehát kiesik.

Ok.

 

2./ Kazincbarcika szintén nem.

Ok.

 

3./ Mi vigyük be ezzel a 311-tel a járatot Jósvafőtől-Kazincbarcikáig.

Ott kapunk egy barcikai 266-t sofőrrel együtt, azzal hazahozom a járatot, a GC 43-00 meg visszamegy Jósvafőre.

 

4./ De mire Kazincbarcikára értünk az ottaniaknak eszük ágában se volt kocsit adni inkább elhíresztelték a városban, hogy mi készül (még nem volt mobil)

 

képzeld 311-es viszi a pesti járatot

 

és összecsődültek röhögni rajtunk.

Így is csinálták.

 

A 311-es kocsik akkoriban már igen ritkán lépték át az adott megyék határait.

 

Ez nem volt világforradalmi tett hisz a májusi osztálykirándulós három hétben minden megyéből ahol még volt 311-es eljutott ilyen busz Budapestre is, más városokba is, nem beszélve a sok-sok TSZ 311-ről.

 

De menetrendszerinti forgalomban alig dolgoztak, távolsági menetrendszerintiben meg már évek óta nem.

Azon kívül a szakma még összetartóbb volt.

Nem volt mobil mégis a legkülömbfélébb módon (vasúti telefon, rendőr URH, erdész hasáb rádió, stb.) értesítették egymást, hogy menj csak ki X utcára, ilyet rég láttál......................:-))

 

 

Előzmény: btbtbtbt (110141)