Igen Hatvantól.
De a budapesti bevezető szakasz utolsó kb. 1 km-re hiányzott.
Bejöttél a Rákospatakig autópályán.
Ott át a patakon egy jobb kanyar a hid után szűken, majd Szőnyi út, és kb. a Nagy Lajos magasságában vissza.
A magyarázat az, hogy a budapesti kivezető szakasz nyomvonalának kb. 1 km hosszában akkoriban még volt, akkoriban bontották el éppen az egyik katonai építő zászlóalj fabarakkjait (kb. 300 lapátos építő katona) aki többek között az M3-t is építették.
Az Ik-311 sík úton terhelten tudott kb. 70 km/h-t.
Egertől Budapestig általában 50-60 km/h között jöttünk.
Emelkedőkön ez visszaesett 15-20 km/h-ra.
------------------------------------------------------------------------------------
a főnökök úgy döntöttek, hogy a Jósvafőn maradt Ik-255-ért hétfőn Budapestről lement egy RÁBA vontató és felvontatta Budapestre.
GC 65-23
Megcsinálták.
Az egyik legrosszabb 255-ös volt a garázsban.
Morogtunk miatta, hogy ilyen hosszú útra, ilyen rossz állapotú kocsi van oda beosztva.
Oka az volt, hogy a vonal állandó buszvezetője (Győző) mindíg botrányt, balhét csinált.
Számtalan fegyelmi ügye volt.
Elbocsátották, visszavették, stb.
Valahol már megírtam.
A vonal jó volt, de rossz volt vele dolgozni.