trizs77 Creative Commons License 2024.02.20 0 4 110143

Igen Hatvantól.

De a budapesti bevezető szakasz utolsó kb. 1 km-re hiányzott.

Bejöttél a Rákospatakig autópályán.

Ott át a patakon egy jobb kanyar a hid után szűken, majd Szőnyi út, és kb. a Nagy Lajos magasságában vissza.

 

A magyarázat az, hogy a budapesti kivezető szakasz nyomvonalának kb. 1 km hosszában akkoriban még volt, akkoriban bontották el éppen az egyik katonai építő zászlóalj fabarakkjait (kb. 300 lapátos építő katona) aki többek között az M3-t is építették.

 

Az Ik-311 sík úton terhelten tudott kb. 70 km/h-t.

Egertől Budapestig általában 50-60 km/h között jöttünk.

Emelkedőkön ez visszaesett 15-20 km/h-ra.

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

a főnökök úgy döntöttek, hogy a Jósvafőn maradt Ik-255-ért hétfőn Budapestről lement egy RÁBA vontató és felvontatta Budapestre.

GC 65-23

Megcsinálták.

Az egyik legrosszabb 255-ös volt a garázsban.

Morogtunk miatta, hogy ilyen hosszú útra, ilyen rossz állapotú kocsi van oda beosztva.

Oka az volt, hogy a vonal állandó buszvezetője (Győző)  mindíg botrányt, balhét csinált.

Számtalan fegyelmi ügye volt.

Elbocsátották, visszavették, stb.

 

Valahol már megírtam.

A vonal jó volt, de rossz volt vele dolgozni.

 

 

 

Előzmény: timetable (110142)